Andere acties

moederdaglunch 2015De sponsoractiviteiten uit voorlichtingsactiviteiten voor scholen en serviceclubs of tijdens een van onze Lalibala-avonden bij u thuis (door ons gevuld met voorlichting over de projecten, aangevuld met bijdragen van muzikanten en schrijvers/dichters). De toehoorders betalen een bedrag om er bij te mogen zijn.

Verder organiseren wij speciale sponsoractiviteiten, zoals een succesvolle Moederdaglunch in 2015, expositie met schilderijen en foto’s uit Lalibela en zijn wij jaarlijks met en stand aanwezig op het Afrikafestival in Hertme.

De stichting stelt belangstellenden in de gelegenheid om met de jaarlijkse bestuursreizen mee naar Ethiopiƫ te gaan om het land en onze projecten met eigen ogen te leren kennen. Uiteraard komen de kosten voor rekening van de sponsors zelf.