Geslaagd feest in Amsterdam

Op 23 juni 2019 was het Lloyd Hotel helemaal in Ethiopische sferen. Stichting Lalibela en Beza Foundation hielden er een inzamelingsactie voor hun gezamenlijke werkgelegenheidsproject in Lalibela.

De gasten werden ingelicht over de stand van zaken in het project en de toekomstdromen die we met hun bijdragen hopen te verwezenlijken. Er was veel belangstelling voor onze kraampjes met informatie en de vele Ethiopische producten die te koop waren. Maar de hoogtepunten vormden toch de traditionele koffieceremonie van Liya en Tigist Agidew en het heerlijke maal dat Abreham Taje en zijn collega’s van het Lloyd Hotel voor de aanwezigen bereid hadden.
Het feest werd afgesloten met een spetterend optreden van Born at 10.

Naast veel blije gezichten en nieuwe contacten leverde de middag ook het mooie bedrag van bijna € 1900 op. Waarvoor dank aan alle donateurs – met name ook de directie van het Lloyd Hotel voor het faciliteren van ons evenement en de genereuze gift voor ons project.