Mooie avond Vrouwengilde (KVG) Tegelen

Op uitnodiging van het KVG (Vrouwengilde) in Tegelen heeft de Stichting Lalibela een presentatie verzorgd over onze activiteiten in Lalibela. Een groep van zo’n 35 aanwezigen heeft kennis gemaakt met onze stichting middels de film, een powerpoint-voorstelling en foto’s over de kerken en de mensen uit ons Sociaal Project.

Gesprekken in de pauze en vragen/discussie tijdens de lezing gaven de betrokkenheid van het publiek bij ons vrijwilligerswerk duidelijk weer.

Uiteindelijk heeft de avond het prachtige bedrag van € 359 opgebracht en namen vele mensen onze nieuwe folder mee.

Mochten andere (vrouwen)groepen geïnteresseerd zijn in een lezing/presentatie dan kunnen zij via de website of telefonisch contact opnemen met het secretariaat van de stichting.

KVG Tegelen, bedankt voor de uitnodiging!! Het was een fijne avond.