SOB en Reba Packaging b.v. steunen Stichting Lalibela

Onder de vlag van Stichting Ontwikkelingssamenwerking Boxmeer (SOB) werken er in de gemeente Boxmeer 13 Particuliere Initiatieven (zeg maar stichtingen) samen. Dit platform stelt de stichtingen in staat 2 tot 3 keer per jaar samen te komen om informatie over elkaars projecten uit te wisselen, workshops te volgen, van elkaar te leren, te werken aan de bewustwording van de Boxmeerse gemeenschap.
De gemeente Boxmeer stelt ieder jaar een bedrag ter ondersteuning van de projecten beschikbaar. Als stichting kan je een gemotiveerde aanvraag indienen om voor (deel)ondersteuning in aanmerking te komen.
Wij hebben in 2018 een aanvraag ingediend voor het meefinancieren van een bedrijfsverzamelgebouw in Lalibela. Samen met Beza (zie elders op onze website) gaan we hierin activiteiten voor onze mensen in Lalibela organiseren.

Inmiddels is hiervoor een bedrag van €900 ontvangen.

Naast de SOB kwam ook de firma Reba Packaging BV uit Dongen met een onverwachte bijdrage van €500 naar aanleiding van enthousiaste berichten over de lopende activiteiten van de stichting.